Διαβάστε επίσηςΥπολοιποι Δημοι

Πλήθος προβλημάτων από την κατασκευή του Ε65 στη Βασιλική – Οι απαντήσεις του Υπουργείου Υποδομών

22 May 2024

Λύση ζητούν οι τοπικοί φορείς

Στα προβλήματα που προκύπτουν από την κατασκευή του δρόμου Ε65 στην Τ.Κ. Βασιλικής απαντά Tο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ειδικότερα, σε επιστολές τους το Τοπικό Συμβούλιο Κοινότητας Βασιλικής και του Δήμου Μετεώρων αιτούνται ο παράδρομος του υπό κατασκευή δρόμου Ε65 να είναι πλάτους 8,00 μ και ασφαλτοστρωμένος, να μεταφερθεί η καταργούμενη γεώτρηση στη νέα θέση, που έχει επιλεγεί το ταχύτερο δυνατόν και να κατασκευαστεί νέα υπόγεια διάβαση.

Tο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απαντά, αναφέροντας τα εξής:

• Όσον αφορά στην ανάγκη κατασκευής στοιχειωδώς οδού προσπέλασης πλάτους 8,00 μ από Χ.Θ. 124+600 έως Χ.Θ. 127+700, σας αναφέρουμε ότι δεν περιλαμβάνεται στο βασικό σχεδιασμό του έργου.

Παρόλα αυτά, κατασκευάστηκε μετά από αίτημα των τοπικών παραγόντων της περιοχής, με πλάτος οδοστρώματος 3,00 μ, όπως είναι και των άλλων αντίστοιχων οδών της περιοχής. Με νέο αίτημα τους πραγματοποιήθηκε διαπλάτυνση του οδοστρώματος με τελικό πλάτος τα 5,50 μ.

Δεδομένου του ότι το όριο απαλλοτρίωσης του έργου, στη συγκεκριμένη περιοχή, έχει εξαντληθεί λόγω κατασκευής και των αντίστοιχων έργων αποχέτευσης – αποστράγγισης της οδού, δεν είναι δυνατή η περαιτέρω διαπλάτυνση του οδοστρώματος.

• Όσον αφορά στη γεώτρηση με κωδικό ΤΒ127 στη Χ.Θ. 124+585, η οποία βρίσκεται εντός των ορίων απαλλοτρίωσης του έργου και, με τη συντέλεση της απαλλοτρίωσης το 2011, απαλλοτριώθηκε υπέρ του Δημοσίου, και καθότι δεν ήταν δυνατή η μεταφορά της, θα έπρεπε να γίνει διαδικασία αδειοδότησης για νέα γεώτρηση από τον ενδιαφερόμενο αρμόδιο φορέα.

• Στη Χ.Θ. 124+289 έχει κατασκευαστεί η κάτω διάβαση G044Α καθαρού ανοίγματος 5,00 μ, η οποία με βάση τις μελέτες κυκλοφοριακού φόρτου του έργου για την περιοχή, επαρκεί για την εξυπηρέτηση των αναγκών των πολιτών.

• Αναφορικά με την κατασκευή νέας υπόγειας διάβασης περί τη Χ.Θ. 127+800 του αυτοκινητοδρόμου, θα θέλαμε να σας αναφέρουμε ότι κατά την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου, καταργήθηκε η ισόπεδη διάβαση των Αγίων Θεοδώρων (περί τη Χ.Θ. 127+800) και η εξυπηρέτηση των κατοίκων θα γίνεται μέσω της κάτω διάβασης G045 του Αυτοκινητοδρόμου (Χ.Θ. 128+604) που έχει κατασκευαστεί 800 μ. περίπου από το ανωτέρω σημείο.

Trikalanews
Author: Trikalanews

Άδειος αυτοκινητόδρομος Ε65 στα Τρίκαλα με φόντο τα βουνά, καλοκαίρι 2025

Άδειασαν τα Τρίκαλα – Ο καύσωνας «σάρωσε» τους δρόμους

Πρωτόγνωρες εικόνες ερήμωσης στην πόλη και στον E65 – Όλοι… διακοπές ή σε δροσιά, μόνο ο υδράργυρος στους δρόμους …
Κινηματογραφική φωτογραφία τύπου νουάρ: Μια ξανθιά γυναίκα κάθεται σοβαρή σε τραπέζι καφετέριας, με φάκελο γεμάτο χαρτονομίσματα μπροστά της. Η ατμόσφαιρα είναι σκοτεινή, γεμάτη ένταση, με χαμηλό φωτισμό, δραματικές σκιές και θολό φόντο που ενισχύει την αίσθηση μυστικότητας και απειλής.

Όταν η “ανεξαρτησία” γίνεται εργαλείο εκβιασμού – Ποιος πραγματικά υπηρετεί την κοινωνία;

Ο ρόλος των τοπικών μέσων και η λεπτή γραμμή μεταξύ ενημέρωσης, επιρροής και συναλλαγής …
Αγιαμονιώτης ποταμός: Από τα μεγάλα όνειρα στις… ζούγκλες βλάστησης – Η πραγματική εικόνα του 2025

Αγιαμονιώτης ποταμός: Από τα μεγάλα όνειρα στις… ζούγκλες βλάστησης – Η πραγματική εικόνα του 2025

Πού σταματούν οι μακέτες και ξεκινά η εγκατάλειψη – Ο Αγιαμονιώτης δίπλα στο πιο ζωντανό στέκι των Τρικάλων …
Σύλληψη ιδιοκτήτη ενημερωτικής σελίδας και ραδιοφώνου στον Βόλο για εκβιασμό της Ζέτας Μακρή – Πώς στήθηκε η αστυνομική επιχείρηση

Σύλληψη ιδιοκτήτη ενημερωτικής σελίδας και ραδιοφώνου στον Βόλο για εκβιασμό της Ζέτας Μακρή – Πώς στήθηκε η αστυνομική επιχείρηση

Με προσημειωμένα χαρτονομίσματα και παγιδευμένους διαλόγους συνελήφθη επιχειρηματίας ΜΜΕ για εκβιασμό βουλευτή – Το χρονικό της υπόθεσης …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.