Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Πολυπολιτισμική προπαγάνδα σε σχολικό βιβλίο

Δεν είναι η πρώτη (και προφανώς ούτε η τελευταία) φορά που γινόμαστε γνώστες καταγγελιών για το περιεχόμενο των σχολικών βιβλίων. Αυτή την φορά, την… τιμητική του είχε το βιβλίο Γλώσσας της ΣΤ’ Δημοτικού Σχολείου. Στην πολύ ευαίσθητη ηλικία των 12 ετών, τότε που πλάθονται οι απόψεις και δημιουργούνται οι πεποιθήσεις, επιχειρείται ξεκάθαρη προπαγάνδα υπέρ του πολυπολιτισμού.

Ιδού το σχετικό θέμα εργασίας που δόθηκε για τους μαθητές στο σπίτι: «Κοντά στην περιοχή σας έχει δημιουργηθεί ένας καταυλισμός όπου φιλοξενούνται πρόσφυγες διωγμένοι από διάφορες χώρες. Όμως κάποιοι θέλουν να τους διώξουν. Η τάξη σας, λοιπόν, αποφασίζει να ζητήσει από τον δήμαρχο να συνεχίσουν οι πρόσφυγες να φιλοξενούνται στον καταυλισμό και να τους βοηθήσει να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις συνθήκες ζωής τους. Ετοιμάστε την επιστολή που ακολουθεί, με σκοπό να πείσετε λογικά αλλά και να συγκινήσετε τον δήμαρχο.

Mην ξεχάσετε: Στην επιστολή χρειάζεται να πείτε τις απόψεις σας και να τις αιτιολογήσετε: πώς ζουν τώρα οι πρόσφυγες στον καταυλισμό, γιατί δεν πρέπει να τους διώξουν, γιατί είναι σωστό να τους βοηθήσουμε να φτιάξουν τη ζωή τους».

Διαβάζοντας τα ονόματα όσων συμμετείχαν στην συγγραφή του συγκεκριμένου βιβλίου, βλέπουμε και αυτό του Κωνσταντίνου Παπαϊωάννου. Πρόκειται για τον γνωστό «δικαιωματάκια» και χυδαίο υβριστή του δολοφονημένου από τους αλβανούς Κωνσταντίνου Κατσίφα. Φρόντισε, εξάλλου, να το επιβεβαιώσει και ο ίδιος, με ανάρτησή του στο facebook, ομολογώντας ότι συμμετείχε και αυτός στην συγγραφή του εν λόγω βιβλίου. Ακόμα πιο ενδιαφέρον έχουν τα όσα μας πληροφορεί ο λάτρης της οικιακής νυχτερινής πόσης οίνου σχετικά με το πότε γράφτηκε αυτό το βιβλίο, συγκεκριμένα το 2004.

Το έτος αυτό ήταν η τελευταία χρονιά της 8ετούς κυβέρνησης της Χώρας από την αντεθνική λαίλαπα του «εκσυγχρονιστή» Σημίτη, καθώς στις 7 Μαρτίου 2004 επανήλθε στην εξουσία η ΝΔ, με τον Κώστα Καραμανλή επικεφαλής. Όμως, τα όσα έγραψαν τότε ο… σταθερός στις κομματικές επιλογές του Παπαϊωάννου και οι υπόλοιποι συνάδελφοί του παραμένουν μέχρι και σήμερα ως διδακτέα ύλη στο σχολικό βιβλίο Γλώσσας. Δηλαδή, τόσο η «πατριωτική» κυβέρνηση του Καραμανλή όσο και οι επόμενες άφησαν άθικτο το συγκεκριμένο (και όχι μόνον) πολυπολιτισμικό δείγμα!

Και μιας και ο Παπαϊωάννου στο υστερόγραφο των όσων γράφει στην ανάρτησή του στο facebook λέει ότι είναι αυτός που μαζί με κάποιον άλλο «φτιάξαμε την άσκηση αυτή», θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο να μας πει επιτέλους αν αυτά που ζητάει από όλους τους μαθητές της ΣΤ’ Δημοτικού να κάνουν έμμεσα σχετικά με τους «πρόσφυγες» τα έχει πράξει ο ίδιος άμεσα. Δηλαδή, αν μένει σε περιοχή δίπλα σε «καταυλισμό που φιλοξενούνται πρόσφυγες», αν στην οικία του έχει ως γείτονες «πρόσφυγες», αν στην θητεία του ως καθηγητής στην Ελληνογαλλική σχολή είχε μαθητές «προσφυγόπουλα» και βεβαίως εάν, πάνω απ’ όλα, έχει φροντίσει να στείλει τον γιο του σε σχολείο όπου ανάμεσα στους συμμαθητές του θα υπάρχουν και «προσφυγόπουλα»…

Αν και όταν απαντήσει στα παραπάνω ερωτήματα, τότε ας μας κουνήσει το δάχτυλο και ας «κλαφτεί» για την… ανάμιξή μας σε θέματα που δεν τον συμφέρουν καθόλου, αναπτύσσοντας περαιτέρω την ευαισθησία του για τους «πρόσφυγες», χωρίς όμως να χρειάζεται να πέφτει τόσο χαμηλά, όπως έπραξε με τον άθλιο και υβριστικό χαρακτηρισμό «στρατόκαυλος» (!) για τον σύγχρονο Εθνομάρτυρα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού Κωνσταντίνο Κατσίφα. Πάλι καλά που δεν έβαλαν αυτόν τον τύπο να αναλύσει στους μικρούς μαθητές το νόημα της Αντιγόνης του Σοφοκλέους και την απαραίτητη Τιμή στην Μνήμη και την Ταφή των νεκρών…

Όμως, στο συγκεκριμένο βιβλίο υπάρχει κι άλλο «μαργαριτάρι». Παρουσιάζεται η αφίσα της ακροαριστερής γκρούπας-μόρφωμα «Συμμαχία σταματήστε τον πόλεμο» και ακολουθούν τα παρακάτω ερωτήματα προς τους μαθητές: «1. Παρατηρήσατε την αφίσα της προηγούμενης σελίδας; Mπορείτε τώρα ν’ απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις: Για ποιο γεγονός μάς ενημερώνει η αφίσα; Ποιες βασικές πληροφορίες μάς δίνει γι’ αυτό; Tο συλλαλητήριο έχει μόνο πανελλαδικό χαρακτήρα; Ποιο είναι το κυρίαρχο χρώμα της αφίσας; Γιατί νομίζετε ότι συμβαίνει αυτό; Ποιες είναι οι πληροφορίες που βρίσκονται σε έντονο χρώμα; Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό; 2. Περπατώντας σε κάποιον κεντρικό δρόμο διαβάζετε αυτή την αφίσα. Θα θέλατε να πάρετε μέρος σ’ αυτό το συλλαλητήριο; Δικαιολογήστε την απάντησή σας.»

Εδώ έχουμε ξεκάθαρη προπαγάνδα-πλύση εγκεφάλου υπέρ μιας περιθωριακής γκρούπας-φάντασμα, η οποία αποτελούσε ένα μετωπικό σχήμα μιας άλλης περιθωριακής ομαδούλας, του Σοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος (ΣΕΚ), με τις γνωστές ανθελληνικές θέσεις για την ύπαρξη «τουρκικής» και «μακεδονικής» μειονότητας στην Ελλάδα και με την εξωφρενική απαίτηση να νομιμοποιηθούν όλοι όσοι εισέρχονται παράνομα στην Χώρα μας! Φυσικά και δεν είμαστε τόσο αφελείς ώστε να περιμένουμε ότι ο Παπαϊωάννου και η παρέα του θα πρόβαλαν ως θετικό πρότυπο στους μαθητές μια πρωτοβουλία με ξεκάθαρα Εθνικό περιεχόμενο, όπως πχ. μια αφίσα της Επιτροπής Εθνικής Μνήμης για την επετειακή εκδήλωση των Ιμίων.

Βλέπουμε, όμως, ότι ο ανθελληνισμός και ο πολυπολιτισμός στα σχολικά βιβλία παραμένει σταθερός και με την ΝΔ, είτε την πενταετία 2004-2009 είτε τώρα με την νυν κυβέρνηση Μητσοτάκη.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΣΙΑΚΑΣ

admins
Author: admins

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή