Την ώρα που η διαχρονική πολιτική εμπορευματοποίησης και υποχρηματοδότησης της Υγείας αποτυπώνεται στις σημερινές τεράστιες ελλείψεις στα δημόσια νοσοκομεία
Ο πρωθυπουργός πήρε την πρωτοβουλία να κάνει κάλεσμα στους βουλευτές και υπουργούς του, να συνδράμουν εθελοντικά με το ήμισυ της μηνιαίας αποζημίωσής τους για δύο…
Στους 49 ανέρχονται οι νεκροί από τον κορωνοϊό στην Ελλάδα, σύμφωνα με την τακτική ενημέρωση που έγινε στο Υπουργείο Υγείας από τον καθηγητή Λοιμωξιολογίας