Διαβάστε επίσηςΤα νέα της πόλης

Σ.Φ.Σ.Τ: Ο Μύλος των Ξωτικών και το Τρένο

21 Jan 2024

Η ανακοίνωση του Συλλόγου φίλων σιδηροδρόμου Τρικάλων

Μετά από ενάμισι χρόνο, επιτέλους εξαγγέλθηκε η επιστροφή του μουσειακού τρένου στον χώρο του σιδηροδρομικού σταθμού.

Ας ελπίσουμε ότι η νέα θέση θα είναι εξ’ ίσου καλή με την προηγούμενη για τη λειτουργία και την ασφάλεια του τόσο σημαντικού για την πόλη μας ιστορικού συρμού.

Υπενθυμίζουμε ότι ο συρμός αποτελείται από την ατμάμαξα νο 22 των Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας κατασκευής του 1908, και επίσης την επιβατάμαξα νο 29 και ένα εμπορικό βαγόνι που κατασκευάστηκαν και τα δύο το 1884 περίπου.

Ελπίζουμε λοιπόν ότι θα αποκατασταθεί έτσι και η λειτουργία του συλλόγου μας, που πρόθυμα για δεκαπέντε χρόνια υποδέχονταν και ξεναγούσε στον συρμό ντόπιους και ξένους επισκέπτες.

Η γειτνίαση της νέας θέσης με τον χώρο του Μύλου αφήνει πολλά περιθώρια για την αξιοποίηση του συρμού και στις μελλοντικές εκδηλώσεις των ξωτικών χωρίς να χρειάζεται η μεταφορά του αυτή τη φορά.

Ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων ποτέ δεν αρνήθηκε τη συνεργασία με τον δήμο της πόλης.

Αλλά με τον χώρο του Μύλου γειτνιάζει και ο σιδηροδρομικός σταθμός της πόλης, που υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να φέρνει με το τρένο χιλιάδες επισκέπτες

για τα ξωτικά, χωρίς να χρειάζεται η πόλη να υποφέρει από την υπερπληθώρα των ΙΧ και των πούλμαν.

Φέτος βέβαια κάτι τέτοιο στάθηκε αδύνατο λόγω των καταστροφών απ’ τις πλημμύρες στη σιδηροδρομική υποδομή, αλλά και τις προηγούμενες χρονιές, χωρίς τις καταστροφές, η συνεισφορά του σιδηροδρόμου ήταν ασήμαντη.

Αιτία βέβαια ήταν η έλλειψη δρομολογίων και όταν ακόμα αυτά υπήρχαν η έλλειψη σχετικής ενημέρωσης και διαφήμισης.

Διαβάζουμε σε παλιές εφημερίδες τις προσφορές των Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας τις μέρες των πανηγυριών για την προσέλκυση και μεταφορά επιβατών από πόλη σε πόλη. Στις μέρες μας δυστυχώς η Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ)  δεν φαίνεται να έχει και μεγάλη ανησυχία για την προσέλκυση επιβατών. Διαφορετικά δεν θα αντικαθιστούσε με πούλμαν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια και τότε που η γραμμή δεν είχε ζημιές.

Είναι λοιπόν τώρα η κατάλληλη στιγμή να υπάρξει δραστηριοποίηση της τοπικής κοινωνίας με αίτημα την άμεση αποκατάσταση των ζημιών, την όσο το δυνατό ταχύτερη ολοκλήρωση του έργου της ηλεκτροκίνησης και φυσικά την έναρξη λειτουργίας δρομολογίων σύνδεσης με την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα και τον Βόλο.

Πρέπει και μπορεί το τρένο να είναι το κύριο μεταφορικό μέσο για τους επιβάτες στις διαδρομές αυτές και να έχει σημαντικό ρόλο στην προσέλευση τουριστών στην πόλη μας όλο τον χρόνο και ιδιαίτερα τις μέρες των εκδηλώσεων του Μύλου.

Trikala News
Author: Trikala News

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2025-Απάντηση Κ. Χατζηδάκη στην αντιπολίτευση: Η μείωση των φόρων έχει κινητροδοτήσει την ανάπτυξη

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2025-Απάντηση Κ. Χατζηδάκη στην αντιπολίτευση: Η μείωση των φόρων έχει κινητροδοτήσει την ανάπτυξη

Η μείωση των φόρων κινητροδοτεί την ανάπτυξη και μέσω της ανάπτυξης έχουμε περισσότερα έσοδα τόνισε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και …
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2025: Πυρά της αντιπολίτευσης για την oικονομική πολιτική

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2025: Πυρά της αντιπολίτευσης για την oικονομική πολιτική

Στην πρώτη κοινοβουλευτική «αντιμαχία», στη Βουλή, όπου συζητείται ο προϋπολογισμός του 2025, οι εκπρόσωποι της αντιπολίτευσης …
Ικανοποίηση Μανούρα για το αποτέλεσμα και την διαχείριση στο Αμύνταιο

Ικανοποίηση Μανούρα για το αποτέλεσμα και την διαχείριση στο Αμύνταιο

Δεν θα μπορούσε να μην είναι ικανοποιημένος από τη νίκη ο Νίκος Μανούρας όσο και αν ο αντίπαλος ήταν υποδεέστερος …
Ήττα από τον Ολυμπιακό Βόλου για τον αποδεκατισμένο Απόλλωνα Καρδίτσας

Ήττα από τον Ολυμπιακό Βόλου για τον αποδεκατισμένο Απόλλωνα Καρδίτσας

Την ήττα με 58-78 γνώρισε ο Απόλλων Καρδίτσας από τον Ολυμπιακό Βόλου, στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής της Α1 ΕΣΚΑΘ …