Καρδίτσα

Σε πλήρη εξέλιξη το έργο της αγροτικής οδοποιίας στο Δήμο Καρδίτσας

16 Oct 2024

Με προϋπολογισμό 4,36 εκ. ευρώ αλλάζει τα δεδομένα στον αγροτικό χώρο καθώς πέφτει άσφαλτος πολλών χιλιομέτρων – Την περιοχή πίσω από το Νοσοκομείο όπου εκτελούνται εργασίες επισκέφτηκε ο Δήμαρχος κ. Β. Τσιάκος

Μια πολύ μεγάλη παρέμβαση στον αγροτικό χώρο εντός των ορίων του Δήμου Καρδίτσας βρίσκεται σε εξέλιξη. Πρόκειται για το μεγάλο έργο της αγροτικής οδοποιίας ύψους 4,3 εκ. ευρώ που διεκδίκησε με επιτυχία η δημοτική αρχή. Το έργο αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα για αγρότες, κτηνοτρόφους και τους επιχειρηματίες που έχουν τις επιχειρήσεις τους έξω από την πόλη σε αγροτική περιοχή. Το έργο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» και ειδικότερα από τον άξονα «Ποιότητα ζωής και εύρυθμη λειτουργία των πόλεων, της υπαίθρου και των οικισμών». Εντάσσεται δε στη συνέχεια των αποκαταστάσεων που γίνονται μετά τις καταστροφές που προκάλεσε ο μεσογειακός κυκλώνας «ΙΑΝΟΣ». Το πρωί της Τετάρτης ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Βασίλης Τσιάκος συνοδευόμενος από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Π. Σβερώνη και τον εντεταλμένο σύμβουλο κ. Κων/νο Κολοβό ενημερώθηκαν από τον ανάδοχο για τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη στην ευρύτερη περιοχή πίσω από το Νοσοκομείο κοντά στο οινοποιείο Καραμήτρου.

Μετά την επίσκεψη ο Δήμαρχος δήλωσε σχετικά: «Βρεθήκαμε σήμερα σε σημεία στα οποία εκτελείται το έργο της αγροτικής οδοποιίας και ενημερωθήκαμε από τον ανάδοχο για την εξέλιξη του έργου και την πρόοδο των εργασιών. Πρόκειται για εργασίες οδοποιίας που αφορούν στα περισσότερα χωριά της Καρδίτσας καθώς και στο αγρόκτημα της πόλης. Το έργο έχει προϋπολογισμό 4,3 εκ. ευρώ και με την ολοκλήρωση του βελτιώνει τις υποδομές και στηρίζει τον αγροτικό και κτηνοτροφικό πληθυσμό του Δήμου μας. Ταυτόχρονα στηρίζει την επιχειρηματικότητα καθώς στους αγροτικούς δρόμους που θα ασφαλτοστρωθούν λειτουργούν αρκετές επιχειρήσεις. Η δημοτική αρχή συνεχίζει με συνέπεια το έργο της και αλλάζει την Καρδίτσα» κατέληξε ο κ. Τσιάκος.

Που θα γίνουν παρεμβάσεις

Με βάση την τεχνική περιγραφή της σχετικής μελέτης οι αγροτικοί δρόμοι στους οποίους θα γίνουν παρεμβάσεις και στους οποίους υπάρχει υγιές στρώμα από αμμοχάλικο ποταμού είναι στα κάτωθι σημεία:

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Παπαράντζα ( μήκος παρέμβασης 270,00μ.,ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Τσαπόχα 1(μήκος παρέμβασης οδού 1 915,00μ. και οδού 2 385,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Τσαπόχα 2 ( μήκος επέμβασης 1.560,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Τσαπόχα 3 ( μήκος επέμβασης 1.800,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Νοσοκομείου 1 ( μήκος επέμβασης 630,00μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Νοσοκομείου 2 ( μήκος επέμβασης 700,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Νοσοκομείου 3 ( μήκος επέμβασης 440,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Νοσοκομείου 4 ( μήκος επέμβασης 800,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Καμινάδες 1 ( μήκος επέμβασης 700,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Καμινάδες 2 ( μήκος επέμβασης 200,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Καμινάδες 3 ( μήκος επέμβασης 550,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Μαύρικα ( μήκος επέμβασης 860,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Καρδίτσα, περιοχή Αγ. Παντελεήμονας ( μήκος επέμβασης 380,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Τ.Κ. Καρδιτσομάγουλας, περιοχή Αη Λιάς 1 ( μήκος επέμβασης 770,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Τ.Κ. Καρδιτσομάγουλας, περιοχή Αη Λιάς 2 ( μήκος επέμβασης 400,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Τ.Κ. Καρδιτσομάγουλας, περιοχή Αη Λιάς 3 ( μήκος επέμβασης 900,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Τ.Κ. Καρδιτσομάγουλας, περιοχή Σαλιγκάρια ( μήκος επέμβασης 180,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Τ.Κ. Καλλιθήρου (μήκος παρέμβασης οδού1 1.600,00μ. οδού 2 350,00μ.και οδού3 500,00μ., ο υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι) .

-Στην Τ.Κ. Ρούσσου (μήκος παρέμβασης οδού 1 640,00μ.,οδού 2 774,00μ.και οδού 3 772,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι).

-Στην Τ.Κ. Παλαιοκκλησίου (μήκος παρέμβασης 1.486,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Τ.Κ. Γεωργικού (μήκος παρέμβασης οδού 1 280,00μ., οδού 2 840,00μ., και οδού 3 420,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι) .

-Στην Τ.Κ. Κρύας Βρύσης (μήκος παρέμβασης 800,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
-Στην Τ.Κ. Ραχούλας (μήκος παρέμβασης 1.100,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

-Στην Τ.Κ. Δαφνοσπηλιάς (μήκος παρέμβασης οδού 1 400,00μ. και οδού 2 520,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι).

-Στην Τ.Κ. Ζαϊμίου (μήκος παρέμβασης οδού 1 200,00μ. και οδού 2 1.350,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι).

-Στην Τ.Κ. Παληουρίου (μήκος παρέμβασης οδού 1 780,00μ.και οδού 2 1.200,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι).

-Στην Τ.Κ. Αγίων Θεοδώρων, ( μήκος παρέμβασης οδού 1 660,00μ., οδού 2 210,00μ. και οδού 3 815,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι) .

-Στην Τ.Κ. Πτελοπούλας (μήκος παρέμβασης 1470,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος) .

-Στην Τ.Κ. Μυρίνης (μήκος παρέμβασης οδού 1 1.110,00μ. και οδού 2 515,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι) .

-Στην Τ.Κ. Μακρυχωρίου (μήκος παρέμβασης 2.456,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
-Στην Τ.Κ. Μητρόπολης (μήκος παρέμβασης 450,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
Οι εργασίες που προβλέπεται να γίνουν για τον κάθε αγροτικό δρόμο είναι οι εξής:

α. Προμήθεια και μεταφορά επί τόπου των έργων από οποιαδήποτε απόσταση δάνεια θραυστών επίλεκτων υλικών λατομείου κατηγορίας Ε4.

β. Κατασκευή επιχώματος οδού , σύμφωνα με την ΕΤΕΠ 02-07-01-00.

γ. Κατασκευή στρώσης βάσης οδοστρωσίας συμπυκνωμένου πάχους 0,10 από θραυστά αδρανή υλικά σταθεροποιημένου τύπου σύμφωνα με την ΕΤΕΠ 05-03-03-00.

δ. Προεπάλειψη ανασφάλτωτης επιφάνειας με ασφαλτικό διάλυμα τύπου ΜΕ-0.

ε. Κατασκευή ασφαλτικής στρώσης κυκλοφορίας, σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη συνθέσεως και την ΕΤΕΠ 05-03-11-04 , συμπυκνωμένου πάχους 0,05 m , με χρήση κοινής ασφάλτου.

στ. Κατασκευή οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης.

Η κατηγορία της οδού είναι η AV (αγροτική οδός) και θα εφαρμοστεί η διατομή ζ2, που στις εγκεκριμένες ΟΜΟΕ απαιτείται πλάτος ασφαλτόστρωσης 5,50 μ.

Pressroom
Author: Pressroom

Σήριαλ το γήπεδο του σταδίου - Νέος κύκλος επεισοδίων…

Σήριαλ το γήπεδο του σταδίου – Νέος κύκλος επεισοδίων…

Τρίτος “κύκλος” καθυστερήσεων για το στάδιο Τρικάλων – Τι συμβαίνει με τη μελέτη και τη χρηματοδότηση …
2η θέση για τον Αλκιβιάδη Ψύχο του Γ.Σ. Τρικάλων στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20 – Οι διακρίσεις του συλλόγου και στο Κ18

2η θέση για τον Αλκιβιάδη Ψύχο του Γ.Σ. Τρικάλων στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20 – Οι διακρίσεις του συλλόγου και στο Κ18

Μεγάλη επιτυχία για τον Γ.Σ. Τρικάλων στα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Κ20 και Κ18 – Αναλυτικά τα αποτελέσματα των αθλητών και αθλητριών …
Δρομολόγια Κινητών Αστυνομικών Μονάδων Θεσσαλίας 7-13 Ιουλίου 2025

Δρομολόγια Κινητών Αστυνομικών Μονάδων Θεσσαλίας 7-13 Ιουλίου 2025

Δείτε αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων της ΕΛ.ΑΣ. σε Τρίκαλα και Καρδίτσα για το διάστημα 7 έως 13 …
Ο Δήμαρχος Πύλης Κώστας Μαράβας επιβλέπει έργα αποκατάστασης οδοποιίας στην Ελάτη μαζί με τον πρόεδρο της Κοινότητας.

Ο Κώστας Μαράβας επιβλέπει τα έργα αποκατάστασης ζημιών στην Ελάτη

Επιτόπιος έλεγχος του Δημάρχου Πύλης στα έργα οδοποιίας και υποδομών στην Δ.Κ. Ελάτης …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.