Διαβάστε επίσηςΤα νέα της πόλης

Σημαντική η κτηριακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Τρικάλων

Εντάχθηκε στα Ταμείο Ανάκαμψης και ήδη έχουμε ανάδοχο εταιρεία

14 Feb 2024
Σημαντική η κτηριακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Τρικάλων

Εντάχθηκε στα Ταμείο Ανάκαμψης και ήδη έχουμε ανάδοχο εταιρεία

Μια σημαντική σύμβαση υπογράφθηκε μεταξύ του Διοικητή της 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας Φώτη Σερέτη και εκπροσώπου της ανάδοχου εταιρείας παρουσία μάλιστα και του Υπουργού Υγείας, Άδ. Γεωργιάδη.

Πρόκειται για τη σύμβαση της αναβάθμισης και ανακαίνισης του Νοσοκομείου Τρικάλων καθώς και έξι ακόμη δομών της Πρωτοβάθμιας Υγείας στην υγειονομική περιφέρεια.

Η σύμβαση έρχεται σε μια κομβική στιγμή αφού θα προσφέρει στην εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου, ενός από τα πιο σημαντικά δημόσια κτήρια στην περιοχή.

Trikala News
Author: Trikala News