Συμμετοχή του ΑΚΕΘ στην αρχική εταιρική συνάντηση Ευρωπαϊκού προγράμματος

Το Αναπτυξιακό Κέντρο Θεσσαλίας συμμετείχε στην αρχική εταιρική συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος με τίτλο «Entrepreneurial Games  for Growing Europeans – EN.GA.G.E»  που έχει εγκριθεί στο πλαίσιο του ERASMUS+ και συγκεκριμένα της δράσης ΚΑ2 – Στρατηγικές Συμπράξεις. 
Η εταιρική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της σχολικής μονάδας Instituto Comprensivo Statate Panicale  Piegaro Paciano (που αποτελεί και τον συντονιστή του σχεδίου)στην πόλη Tavernelle της Ιταλίας.
 
Το σχέδιο EN.GA.G.E στηρίζεται στη σύμπραξη εθνικών διπλών συνεργασιών που απαρτίζονται από ένα δευτεροβάθμιο σχολείο και ένα συνεργάτη τεχνικής γνώσης από τις χώρες Ιταλία, Ρουμανία, Ελλάδα και Γαλλία.
 
Ο κύριος σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη  και ενίσχυση των καλών πρακτικών στον τομέα της επιχειρηματικότητας εμπλέκοντας εκπαιδευτικούς και μαθητές στο σχεδιασμό και την πιλοτική εφαρμογή νέων ψηφιακών παιχνιδιών. 
 
Εκτός του ΑΚΕΘ στο εν λόγω σχέδιο συμμετέχουν ως εταίροι: Μουσικό Σχολείο Τρικάλων, το European Grants International Academy SRL, το Instituto Comprensivo Statate Panicale, το Universitatea Din Pitesti, το Palatul Copiilor Pitesti το Conservatoire National des Arts et Métiers des Pays –de- la –Loire και το Lycée René Couzinet.
 
Στην αρχική αυτή συνάντηση αναλύθηκε  η φύση του σχεδίου, προσδιορίσθηκε το πλαίσιο δεξιοτήτων  που αφορά την εκπαίδευση μέσω ψηφιακών παιχνιδιών και παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός των επόμενων βημάτων και συναντήσεων. 
Το ΑΚΕΘ εκπροσωπήθηκε από τον Αχιλλέα Κωστούλα ενώ το Μουσικό Σχολείο της πόλης από την Χρυσή Χαρδαλίδου και την Αικατερίνη Γιαννοπούλου  .  
 
Μετά το πέρας των εργασιών της συνάντησης οι εταίροι του προγράμματος είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τις  πόλεις Panicale όπου και υπήρξε υποδοχή από το δήμαρχο της πόλης , Città della Pieve και Perugia.


Αφήστε το σχόλιό σας

trikalanews

©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή