Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Τέτοια ζητήματα μόνο με …υπομνήματα δεν λύνονται…

Θα τα …ξεφορτώθηκε ο Υπουργός μεταξύ Τρικάλων και Ξυνιάδας…

Δεν του έφτανε του Υπουργού το κρύο που του χάλασε την φιέστα  για την παράδοση του Τμήματος Ξυνιάδα-Τρίκαλα του Ε-65 αλλά είχε να αντιμετωπίσει και τα …υπομνήματα του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων που μας  θύμισαν αλησμόνητες … «μαυρογιαλούρικες» πρακτικές.

Ποτέ δεν καταλάβαμε γιατί όταν έρχεται ένας Υπουργός να πηγαίνουν διάφοροι Εκπρόσωποι Συλλόγων και να του παραδίδουν υπομνήματα όταν μπορούν να τα αποστείλουν είτε ταχυδρομικώς είτε με email…

Είναι άραγε τόσο σπουδαίο για αυτούς  να θέλουν να λένε ότι συνάντησαν τον Υπουργό;

Γιατί αν πραγματικά πιστεύουν ότι τα υπομνήματα φτάνουν στην …Αθήνα, τότε έχουν σοβαρό πρόβλημα επαφής με την πραγματικότητα…

Ο Υπουργός ήρθε χθες στα Τρίκαλα για την …κορδέλα. Δεν ήρθε ούτε να ακούσει για τον σιδηρόδρομο, ούτε για τον δρόμο,  ούτε για την γέφυρα της Διάβας.

Εξάλλου χθες μέσα στην νύχτα την επισκέφθηκε για λίγα λεπτά (τι να δει μέσα στην νύχτα) και αποχώρησε για το …τσιμπούσι που τον περίμενε σε ταβέρνα της Διάβας και είχε φροντίσει για αυτό η …Παναγιώτα (μια είναι η Παναγιώτα του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ)…

Ποιο πιθανό το «κόβουμε» ο Υπουργός να ζήτησε να δει το ….τρενάκι του «Μύλου των Ξωτικών» παρά τα …υπομνήματα (με χιλιοειπωμένες …διαπιστώσεις των τελευταίων …δεκαετιών) του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων…

Εξάλλου ξέρει καλύτερα και το θέμα της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκας-Κοζάνης και το θέμα των υποχρεώσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσον αφορά την σιδηροδρομική σύνδεση της Δυτικής Θεσσαλίας με την Αθήνα…

Το κακό είναι ότι τα ξέρουν και οι «θεσμοί-δανειστές» που αυτοί αποφασίζουν (και αποφασίζουν με βάση το κέρδος και όχι τα …συναισθήματα), αν θα κατασκευάσουν την «σιδηροδρομική Εγνατία» ή τμήματα αυτής…

Όσο για τα δρομολόγια Καλαμπάκας- Αθήνας και την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία και για τα επιχειρηματικά της σχέδια δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να λάβει υπόψιν της …υπομνήματα όσο βλέπει χωρίς κέρδος τα συγκεκριμένα δρομολόγια…

Για αυτό κατήργησε και την ειδική έκπτωση που υπήρχε για τους επιβάτες της δυτικής Θεσσαλίας στο δρομολόγιο IC 51/58 και για αυτό σκοπεύει  να καταργήσει και το δρομολόγιο 884/885, το μοναδικό απευθείας δρομολόγιο Καλαμπάκας-Αθήνας παρά την σύμβαση μέσω της οποίας εισπράττει κρατική επιχορήγηση.

Τυχαίο που όλες οι διαμαρτυρίες Φορέων της Δυτικής Θεσσαλίας πήγαν στον …βρόντο;

Τέτοια ζητήματα μόνο με …υπομνήματα δεν λύνονται…

Αφήστε το σχόλιό σας

trikalanews

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή