Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Τι …Λοζάνη τι Κοζάνη για τη σιδηροδρομική σύνδεση με τον βορρά

Τι θα συζητηθεί για το θέμα στο συνέδριο ΤΡΙΚΑΛΑ 2030

Τίποτα δεν είναι ίδιο μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Κοινωνικά και πολιτικά, οι αλλαγές που επήλθαν είναι συνταρακτικές ενώ φαίνεται ότι ο στρατηγικός χάρτης ανάπτυξης δεν έμεινε αλώβητος ούτε καν…στο επίπεδο των αίολων υποσχέσεων. Όπως στην περίπτωση της σιδηροδρομικής Εγνατίας, που ενώ προβαλλόταν ως δυνατό προεκλογικό χαρτί για την περιοχή, εξελίχθηκε σε «φιάσκο» μετά και τις δηλώσεις περί έργου επιστημονικής φαντασίας από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Σάκης Παπαδόπουλος, σε παρέμβασή του προς το Δημοτικό Συμβούλιο Τρικάλων, κάλεσε τον θεσμό να μην μείνει άπραγος. Όπως είπε ήδη έχουν διατεθεί 7,5 εκ ευρώ για την οριστική μελέτη του έργου, ήδη έχουν δαπανηθεί 85εκ ευρώ σε προμελέτες τονίζοντας ότι οι ανταγωνισμοί (αναφερόμενος στη σύνδεση του Ε-65 με την Εγνατία) δεν επιτρέπεται να καθορίζουν τις υποδομές στρατηγικής σημασίας για την περιοχή αλλά και τη χώρα ολόκληρη.

Απέναντι σε αυτό, όπως κατέγραψε το Τrikalanews.gr, ο Δήμαρχος Τρικαίων και πρόεδρος της ΚΕΔΕ Δημήτρης Παπαστεργίου, αναφέρθηκε στο συνέδριο ΤΡΙΚΑΛΑ 2030 τονίζοντας ότι για τον λόγο αυτό έμεινε ανοιχτή η ενότητα συζητήσεων γύρω από τις σιδηροδρομικές συνδέσεις της Δυτικής Θεσσαλίας με τον Βορρά. Μάλιστα, ο Δημήτρης Παπαστεργίου φαίνεται να εστιάζει στο άνοιγμα της συζήτησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Τρικάλων – Κοζάνης.

Ωστόσο, στο εξ αναβολής πρόγραμμα δεν αναφέρεται ποιος θα αναλάβει με ευθύνη να απαντήσει στα εν λόγω ερωτήματα από τον ΟΣΕ αλλά και σε πολιτικό επίπεδο. Βέβαια, και απαντήσεις να δοθούν δεν εγγυάται κανείς ότι θα έχουν υπόσταση στο μέλλον μιας και εκ του αποτελέσματος βλέπουμε ότι η ελαφρότητά των πολιτικών θέσεων μέχρι σήμερα είναι αβάσταχτη στην κατεύθυνση αυτή…

TrikalaNews
Author: TrikalaNews

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή