Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Τι θέλει να καλύψει το Δ.Σ. του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων;

Καίρια ερωτήματα προς το Δ.Σ του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων προκύπτουν από υπηρεσιακό έγγραφο της προϊσταμένης του Τεχνικού Τμήματος του Νοσοκομείου για το θέμα της βλάβης του τηλεφωνικού κέντρου.

Επιβεβαιωμένες πληροφορίες του trikalanews.gr που προέρχονται από το περιεχόμενο του εν λόγω υπηρεσιακού εγγράφου, καθιστούν αίολο – όσο αφορά την πρώτη του επισήμανση –  το Δελτίο Τύπου του Δ.Σ του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων το οποίο αναφέρεται στο δημοσίευμα του trikalanews.gr στις 29/12/2018 με τίτλο: «Βαριές κατηγορίες για τον διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων» που αφορούσε τις αποκλειστικές δηλώσεις του μόνιμου υπαλλήλου του Νοσοκομείου, κ. Γιώργου Κουτσουρούμπα.

Ως εκ τούτου, προβάλλει μια σειρά κομβικών ερωτημάτων που οφείλουν να απαντηθούν από το Δ.Σ του Νοσοκομείου και σχετίζονται, τόσο, με την τήρηση του οργανογράμματος στο Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων, καθώς και με τα πλαίσια της δικαιοδοσίας του Δ.Σ να αποφασίσει να καλέσει εξωτερικό συνεργάτη για την επίλυση της βλάβης στο τηλεφωνικό κέντρο που έθεσε εκτός τηλεφωνικής επικοινωνίας το Νοσοκομείο για περισσότερο από 24 ώρες, χωρίς να καλέσει – παραδόξως – για να ενημερωθεί, από το αρμόδιο όργανο, μόνιμο υπάλληλο του Νοσοκομείου. Δηλαδή, την προϊσταμένη του Τεχνικού Τμήματος, έτσι ώστε να ενημερωθεί από το στόμα καθ’ ύλην αρμόδιου για το τι είχε να προτείνει σχετικά  – και – με την πιστοποίηση που πρέπει να έχει ο κάθε εξωτερικός συνεργάτης-τεχνικός για να επιληφθεί θέματα διαχείρισης των ηλεκτρονικών προγραμμάτων του Νοσοκομείου.

•    Τα ερωτήματα προς το Δ.Σ του Γ. Νοσοκομείου Τρικάλων

1)    Γιατί η προϊσταμένη επιστασίας, κ. Παπαθεοδώρου, δηλαδή με άλλα λόγια, η επιστάτης, ενημέρωσε το Δ.Σ (όπως λέει το Δελτίο Τύπου του Δ.Σ του Νοσοκομείου), που έτυχε εκείνη την ώρα να συνεδριάζει (με απόντα ένα από τα τακτικά του μέλη) λειτουργώντας με  υπέρβαση ιεραρχίας, και δεν ενημέρωσε τον προϊστάμενό της, διευθυντή του Διοικητικού Οικονομικού Τμήματος ως ορίζει το οργανόγραμμα που ορίζεται από τον ισχύοντα Οργανισμό του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων;

2)    Πώς επιλήφθηκε το Δ.Σ το συγκεκριμένο θέμα εκτός ημερήσιας διάταξης – έστω και λόγω του κατεπείγοντος του θέματος – στηριζόμενο μόνο στην ενημέρωση της βλάβης στο τηλεφωνικό κέντρο, από την αναρμόδια επιστάτη, (αρμόδια μόνο για τους τηλεφωνητές όχι για τον τηλεφωνικό εξοπλισμό) παίρνοντας απόφαση να καλέσει  εξωτερικό συνεργάτη, χωρίς να καλέσει πριν να ζητήσει την γνώμη της προϊσταμένης του Τεχνικού Τμήματος, η οποία εκείνη την ώρα βρίσκονταν στο Νοσοκομείο;

3)    Είναι σε θέση τα άτομα του Δ.Σ να γνωρίζουν τεχνικά ζητήματα σχετικά με το τηλεφωνικό κέντρο έτσι ώστε και να μην μπαίνουν στην διαδικασία να καλέσουν την προϊσταμένη του Τεχνικού Τμήματος για να ενημερωθούν και να την συμβουλευτούν σε θέματα, όπως για παράδειγμα ότι ο εξωτερικός συνεργάτης θα πρέπει να είναι πιστοποιημένος από την κατασκευάστρια εταιρεία των μηχανημάτων;

4)    Γιατί η προϊσταμένη επιστασίας, δηλαδή η επιστάτης, αναφέρθηκε καθυστερημένα στην προϊσταμένη Τεχνικού Τμήματος; ( Την ενημέρωσε τηλεφωνικά στις 2 μ.μ, εγγράφως στις 3 παρά 5, ενώ  στο έγγραφό της το οποίο είχε ήδη δώσει στο Δ.Σ, αναφέρει ότι η βλάβη είχε παρουσιαστεί από τη 1 μ.μ);

5)    Τηρείται η ιεραρχία στο Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων, όπως αυτή ορίζεται από το Οργανόγραμμα;

6)    Για ποιο συγκεκριμένο σκοπό βρίσκονται στα πόστα τους οι μόνιμοι υπάλληλοι του Νοσοκομείου, διευθυντές, προϊστάμενοι, καθ΄ύλην υπεύθυνοι κ.τλ,  οι οποίοι να θυμίσουμε, πληρώνονται από τους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες, αν, αφενός δεν ενημερώνονται, αφετέρου αγνοούνται αφού δεν ζητείται η γνώμη τους και επιπροσθέτως, αποκλείονται από το να κάνουν την δουλειά τους για την οποία και κατέχουν την θέση ως δημόσιοι υπάλληλοι και πληρώνονται για αυτή;
 

•    Τα γεγονότα που αναγράφονται στο έγγραφο της προϊσταμένης του Τεχνικού Τμήματος μέσα από το οποίο πηγάζουν τα ερωτήματα

Σύμφωνα με την επίσημη καταγραφή όλων των γεγονότων που έγιναν από την προϊσταμένη του Τεχνικού Τμήματος, σχετικά με την βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο του Γ. Νοσοκομείου Τρικάλων

Α. στο βιβλίο συμβάντων της εφημερεύουσας την ημέρα που προέκυψε η βλάβη,  Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018, καθώς το Πρωτόκολλο είχε κλείσει.

Β.  στοιχεία τα οποία περιλαμβάνονται και στο ίδιο έγγραφο που η προϊσταμένη του Τεχνικού Τμήματος έθεσε υπ΄όψη του Δ.Σ την Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018, πρωτοκολλημένο, καθώς το Πρωτόκολλο είχε ανοίξει, είναι:

1) Η προϊσταμένη επιστασίας, ειδοποίησε στις 2 μ.μ  τηλεφωνικά, την προϊσταμένη του Τεχνικού Τμήματος για την βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο.

2) Η  προϊσταμένη Τεχνικού Τμήματος, επειδή έλειπε σε άδεια ο υπεύθυνος τεχνικός κ. Γιώργος Κουτσουρούμπας, κάλεσε έναν υπάλληλο με σχετική ειδικότητα, τον υφιστάμενό της, εργαζόμενο στο τμήμα κ. Οικονόμου,  υποδεικνύοντάς του ταυτόχρονα να συμβουλευτεί τηλεφωνικά και τον κ. Κουτσουρούμπα.

3)  Ο κ. Οικονόμου τηλεφώνησε στον συνάδελφό του κ.  Γ. Κουτσουρούμπα από το κινητό του τηλέφωνο και μη μπορώντας να βρουν τηλεφωνικά λύση, ο κ. Κουτσουρούμπας, κλήθηκε από την προϊσταμένη του Τεχνικού Τμήματος στην υπηρεσία να δώσει λύση στο πρόβλημα.

4)   Στις 2.30 μ.μ ο κ. Κουτσουρούμπας πήγε στο Νοσοκομείο και στην υπηρεσία του κι ενώ η προϊσταμένη του Τεχνικού Τμήματος βρίσκονταν μαζί με τους συναδέλφους της Οικονόμου και Κουτσουρούμπα στο γραφείο, ενημερώθηκε από το Πρωτόκολλο, ότι υπήρχε επείγουσα επιστολή από τον διοικητή του Νοσοκομείου κ. Δημήτρη Παρθένη, προς τον κ. Κουτσουρούμπα για να μην έχει πρόσβαση στο τηλεφωνικό κέντρο.

5)    Η προϊσταμένη του Τεχνικού Τμήματος έκανε γνωστό ότι ο κ. Κουτσουρούμπας βρίσκονταν ήδη στο γραφείο και σε ελάχιστη ώρα – ώρα περίπου 2.45 μ.μ – ο κλητήρας  παρουσία της ίδιας και του κ. Οικονόμου, επέδωσε  την επιστολή του κ. Δ. Παρθένη, στον κ. Γ. Κουτσουρούμπα, οπότε ο μόνιμος υπάλληλος του Νοσοκομείου καθ΄ύλην αρμόδιος για να επιληφθεί της βλάβης στο τηλεφωνικό κέντρο, αποχώρησε.

6)    Η επιστολή απαγόρευε στον κ. Κουτσουρούμπα να έχει πρόσβαση τόσο στο χώρο του τηλεφωνικού κέντρου καθώς και στη διαχείριση του Συστήματος BMS και στο Σύστημα Διαχείρισης Κτηρίου (SCADA, RTU, PLC), δηλαδή, πρόσβαση σε όλα τα ηλεκτρονικά προγράμματα ελέγχου του Νοσοκομείου. Σε αυτά τα οποία είχε ο εξωτερικός συνεργάτης που κλήθηκε με απόφαση του Δ.Σ – χωρίς να αναφέρεται αν είναι πιστοποιημένος ή όχι – σύμφωνα με το πρωτόκολλο που ορίζει ο κατασκευαστικός οίκος των μηχανημάτων.

7)     Τέλος, η προϊσταμένη του Τεχνικού Τμήματος, ενώ είχε ενημερωθεί τηλεφωνικά από την προϊσταμένη επιστασίας στις 2 μ.μ για την βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο, στις 2.55 μ.μ  παρέλαβε κοινοποιημένο  έγγραφο της προϊσταμένης επιστασίας με το οποίο η τελευταία είχε ενημερώσει ήδη το Δ.Σ και στο οποίο αναγράφονταν ότι η βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο υπήρχε από τη 1.00 μ.μ.
 

Αφήστε το σχόλιό σας

trikalanews

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή