Από ανώνυμη δημοτική επιχείρηση μετατρέπεται σε DMO (Destination Marketing Organization) και διευρύνει τον ρόλο της
Με ενδιαφέρον συνεχίστηκαν μέχρι το απόγευμα οι εργασίες του συνεδρίου ΤΡΙΚΑΛΑ 2030 το απόγευμα με θεματολογία γύρω από την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου Τρικκαίων.
Στο πλαίσιο των εργασιών, ο διευθύνων σύμβουλος Οδυσσέας Ράπτης παρουσίασε την αλλαγή ρότας στην τουριστική προβολή και στη διαχείριση των Τρικάλων ως τόπος προορισμός που θα επιτευχθεί από την διεύρυνση των αρμοδιοτήτων της e-trikala.
Συνεπώς, η e-trikala παύει να είναι μια ανώνυμη δημοτική επιχείρηση, μετατρέπεται σε DMO (Destination Marketing Organization) και εκτός από τη διοργάνωση του Μύλου των Ξωτικών, παίρνει στα χέρια της όλο το τουριστικό προϊόν του Δήμου Τρικκαίων.