Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Το τουριστικό προϊόν του Δήμου Τρικκαίων περνά στα χέρια της e-trikala

Από ανώνυμη δημοτική επιχείρηση μετατρέπεται σε DMO (Destination Marketing Organization) και διευρύνει τον ρόλο της

Με ενδιαφέρον συνεχίστηκαν μέχρι το απόγευμα οι εργασίες του συνεδρίου ΤΡΙΚΑΛΑ 2030 το απόγευμα με θεματολογία γύρω από την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου Τρικκαίων.

Στο πλαίσιο των εργασιών, ο διευθύνων σύμβουλος Οδυσσέας Ράπτης παρουσίασε την αλλαγή ρότας στην τουριστική προβολή και στη διαχείριση των Τρικάλων ως τόπος προορισμός που θα επιτευχθεί από την διεύρυνση των αρμοδιοτήτων της e-trikala.

Συνεπώς, η e-trikala παύει να είναι μια ανώνυμη δημοτική επιχείρηση, μετατρέπεται σε DMO (Destination Marketing Organization) και εκτός από τη διοργάνωση του Μύλου των Ξωτικών, παίρνει στα χέρια της όλο το τουριστικό προϊόν του Δήμου Τρικκαίων.

Για τα όσα σηματοδοτεί αυτή η απόφαση μίλησε στο trikalanews.gr και ο πρόεδρος της e-trikala Γιάννης Κωτούλας, ο οποίος τόνισε ότι πρόκειται για μια κομβική απόφαση που αποτελεί μονόδρομο εφόσον τα Τρίκαλα έχουν κεφαλαιοποιήσει την προτίμηση της τουριστικής κίνησης αλλά και αναπτύσσουν πλέον πολλαπλά και σημαντικά σημεία επισκεψιμότητας. Όπως ανέφερε, αυτό δεν σημαίνει ότι η διαχείριση από τον Φορέα Τουρισμού δεν συμβάλει, ωστόσο ο νέος φορέας διαχείρισης που θα αφορά αποκλειστικά τον Δήμο Τρικκαίων, θα μπορεί να εστιάσει και αναπτύξει σχέδιο δράσης προσαρμοσμένο ειδικά στις ανάγκες του Δήμου.

Trikalanews
Author: Trikalanews

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή