Καρδίτσα

Ξεκινά έργο Αγροτικής Οδοποιίας ύψους 4,36 εκ. ευρώ στον Δήμο Καρδίτσας

21 May 2024

Αλλάζει τα δεδομένα στον αγροτικό χώρο καθώς πέφτει άσφαλτος πολλών χιλιομέτρων – Υπέγραψε τη σύμβαση με τον ανάδοχο ο Δήμαρχος

Μια πολύ μεγάλη παρέμβαση στον αγροτικό χώρο εντός των ορίων του Δήμου Καρδίτσας βρίσκεται στη διαδικασία εκκίνησης.

Πρόκειται για το μεγάλο έργο της αγροτικής οδοποιίας ύψους 4,3 εκ. ευρώ που διεκδίκησε με επιτυχία η δημοτική αρχή.

Το έργο αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα για αγρότες, κτηνοτρόφους και τους επιχειρηματίες που έχουν τις επιχειρήσεις τους έξω από την πόλη σε αγροτική περιοχή. Το έργο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» και ειδικότερα από τον άξονα «Ποιότητα ζωής και εύρυθμη λειτουργία των πόλεων, της υπαίθρου και των οικισμών».

Εντάσσεται δε στη συνέχεια των αποκαταστάσεων που γίνονται μετά τις καταστροφές που προκάλεσε ο μεσογειακός κυκλώνας «ΙΑΝΟΣ». Τη σχετική σύμβαση υπέγραψε με τον ανάδοχο του έργου ο δήμαρχος Καρδίτσας κ. Βασίλης Τσιάκος παρουσία και του αρμόδιου αντιδημάρχου κ. Παναγιώτη Σβερώνη.

Μετά την υπογραφή της σύμβασης ο Δήμαρχος δήλωσε σχετικά: «Υπογράψαμε σήμερα με τον ανάδοχο την σύμβαση για την έναρξη κατασκευής ενός μεγάλου έργου που αφορά σε αρκετά χιλιόμετρα αγροτικής οδοποιίας.

Πρόκειται για εργασίες οδοποιίας και ασφαλτόστρωσης στα περισσότερα χωριά της Καρδίτσας καθώς και στο αγρόκτημα της πόλης. Το έργο έχει προϋπολογισμό 4,3 εκ. ευρώ και με την ολοκλήρωση του βελτιώνει τις υποδομές και στηρίζει τον αγροτικό και κτηνοτροφικό πληθυσμό του Δήμου μας.

Ταυτόχρονα στηρίζει την επιχειρηματικότητα καθώς στους αγροτικούς δρόμους που θα ασφαλτοστρωθούν λειτουργούν αρκετές επιχειρήσεις. Η δημοτική αρχή συνεχίζει με συνέπεια το έργο της και αλλάζει την Καρδίτσα» κατέληξε ο κ. Τσιάκος.

Που θα γίνουν παρεμβάσεις

Με βάση την τεχνική περιγραφή της σχετικής μελέτης οι αγροτικοί δρόμοι στους οποίους θα γίνουν παρεμβάσεις και στους οποίους υπάρχει υγιές στρώμα από αμμοχάλικο ποταμού είναι στα κάτωθι σημεία:

  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Παπαράντζα ( μήκος παρέμβασης 270,00μ.,ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Τσαπόχα 1(μήκος παρέμβασης οδού 1 915,00μ. και οδού 2 385,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Τσαπόχα 2 ( μήκος επέμβασης 1.560,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Τσαπόχα 3 ( μήκος επέμβασης 1.800,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Νοσοκομείου 1 ( μήκος επέμβασης 630,00μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Νοσοκομείου 2 ( μήκος επέμβασης 700,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Νοσοκομείου 3 ( μήκος επέμβασης 440,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Νοσοκομείου 4 ( μήκος επέμβασης 800,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Καμινάδες 1 ( μήκος επέμβασης 700,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Καμινάδες 2 ( μήκος επέμβασης 200,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Καμινάδες 3 ( μήκος επέμβασης 550,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Μαύρικα ( μήκος επέμβασης 860,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Καρδίτσα, περιοχή Αγ. Παντελεήμονας ( μήκος επέμβασης 380,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Τ.Κ. Καρδιτσομάγουλας, περιοχή Αη Λιάς 1 ( μήκος επέμβασης 770,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Τ.Κ. Καρδιτσομάγουλας, περιοχή Αη Λιάς 2 ( μήκος επέμβασης 400,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Τ.Κ. Καρδιτσομάγουλας, περιοχή Αη Λιάς 3 ( μήκος επέμβασης 900,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Τ.Κ. Καρδιτσομάγουλας, περιοχή Σαλιγκάρια ( μήκος επέμβασης 180,00 μ. ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Τ.Κ. Καλλιθήρου (μήκος παρέμβασης οδού1 1.600,00μ. οδού 2 350,00μ.και οδού3 500,00μ., ο υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι) .
  • Στην Τ.Κ. Ρούσσου (μήκος παρέμβασης οδού 1 640,00μ.,οδού 2 774,00μ.και οδού 3 772,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι).
  • Στην Τ.Κ. Παλαιοκκλησίου (μήκος παρέμβασης 1.486,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Τ.Κ. Γεωργικού (μήκος παρέμβασης οδού 1 280,00μ., οδού 2 840,00μ., και οδού 3 420,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι) .
  • Στην Τ.Κ. Κρύας Βρύσης (μήκος παρέμβασης 800,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Τ.Κ. Ραχούλας (μήκος παρέμβασης 1.100,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Τ.Κ. Δαφνοσπηλιάς (μήκος παρέμβασης οδού 1 400,00μ. και οδού 2 520,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι).
  • Στην Τ.Κ. Ζαϊμίου (μήκος παρέμβασης οδού 1 200,00μ. και οδού 2 1.350,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι).
  • Στην Τ.Κ. Παληουρίου (μήκος παρέμβασης οδού 1 780,00μ.και οδού 2 1.200,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι).
  • Στην Τ.Κ. Αγίων Θεοδώρων, ( μήκος παρέμβασης οδού 1 660,00μ., οδού 2 210,00μ. και οδού 3 815,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι) .
  • Στην Τ.Κ. Πτελοπούλας (μήκος παρέμβασης 1470,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος) .
  • Στην Τ.Κ. Μυρίνης (μήκος παρέμβασης οδού 1 1.110,00μ. και οδού 2 515,00μ., οι υφιστάμενοι δρόμοι είναι χαλικοστρωμένοι) .
  • Στην Τ.Κ. Μακρυχωρίου (μήκος παρέμβασης 2.456,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).
  • Στην Τ.Κ. Μητρόπολης (μήκος παρέμβασης 450,00μ., ο υφιστάμενος δρόμος είναι χαλικοστρωμένος).

Οι εργασίες που προβλέπεται να γίνουν για τον κάθε αγροτικό δρόμο είναι οι εξής:

α. Προμήθεια και μεταφορά επί τόπου των έργων από οποιαδήποτε απόσταση δάνεια θραυστών επίλεκτων υλικών λατομείου κατηγορίας Ε4.

β. Κατασκευή επιχώματος οδού , σύμφωνα με την ΕΤΕΠ 02-07-01-00.

γ. Κατασκευή στρώσης βάσης οδοστρωσίας συμπυκνωμένου πάχους 0,10 από θραυστά αδρανή υλικά σταθεροποιημένου τύπου σύμφωνα με την ΕΤΕΠ 05-03-03-00.

δ. Προεπάλειψη ανασφάλτωτης επιφάνειας με ασφαλτικό διάλυμα τύπου ΜΕ-0.

ε. Κατασκευή ασφαλτικής στρώσης κυκλοφορίας, σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη συνθέσεως και την ΕΤΕΠ 05-03-11-04 , συμπυκνωμένου πάχους 0,05 m , με χρήση κοινής ασφάλτου.

στ. Κατασκευή οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης.

Η κατηγορία της οδού είναι η AV (αγροτική οδός) και θα εφαρμοστεί η διατομή ζ2, που στις εγκεκριμένες ΟΜΟΕ απαιτείται πλάτος ασφαλτόστρωσης 5,50 μ..

Trikalanews
Author: Trikalanews

Φθαρμένη ελληνική σημαία στο Μουσείο Δημήτρη και Λέγκως Κατσικογιάννη – Νέο περιστατικό αδιαφορίας

Φθαρμένη ελληνική σημαία στο Μουσείο Δημήτρη και Λέγκως Κατσικογιάννη – Νέο περιστατικό αδιαφορίας

Σε κατάσταση εγκατάλειψης βρέθηκε η ελληνική σημαία στο μουσείο των Αμπελακίων, λίγες ημέρες μετά την αντικατάσταση της σημαίας στο Ρολόι …
Καλλιτέχνες και μέλη της οργανωτικής ομάδας συζητούν σε αίθουσα του Μουσείου Τσιτσάνη στα Τρίκαλα, ετοιμάζοντας ιδέες για τον φετινό Μύλο των Ξωτικών

Τα ξωτικά έφεραν “ανάσα” δροσιάς στα Τρίκαλα εν μέσω καύσωνα

Πρεμιέρα για τη δημιουργική προετοιμασία του Μύλου των Ξωτικών, με καλλιτέχνες και οργανωτική ομάδα να βάζουν από τώρα τη μαγεία …
Νέος κυκλικός κόμβος στην είσοδο των Μεγάλων Καλυβίων, με εργασίες σχεδόν ολοκληρωμένες και σήμανση στη θέση της

Νέος κυκλικός κόμβος στα Μεγάλα Καλύβια – Λύση σε χρόνια πρόβλημα κυκλοφορίας

Στην τελική ευθεία ο κυκλικός κόμβος στα Μεγάλα Καλύβια. Παρά τις μικρές αναστατώσεις, το έργο λύνει οριστικά το κυκλοφοριακό στη …
Ηλικιωμένος άνδρας κάθεται σε κλιματιζόμενη αίθουσα, με το χέρι στο μέτωπο, δίπλα σε φορητό κλιματιστικό, αναζητώντας δροσιά κατά τη διάρκεια καύσωνα.

Τρίκαλα: Κλιματιζόμενες αίθουσες και μέτρα προστασίας από τον καύσωνα

Σε ετοιμότητα η Περιφέρεια Θεσσαλίας για τον καύσωνα. Στα Τρίκαλα και άλλες πόλεις λειτουργούν κλιματιζόμενοι χώροι για τους πολίτες …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.