ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ CITROËN AFTER SALES

21 Apr 2020 Ελλαδα

Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, αποτελεί για τη Citroën αδιαπραγμάτευτη αρχή και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για όλους μας, οι υπηρεσίες After Sales παραμένουν σε πλήρη λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα δίνουν λύσεις για την περαιτέρω διευκόλυνση των πελατών. Η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή smartphone “MyCitroen App” ή στην ειδική ενότητα στο website της Citroën, δίνει την δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen της επιλογής σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή, από την άνεση του σπιτιού σας.

Σε ένα αντικειμενικά δύσκολο περιβάλλον, με την τρέχουσα κατάσταση που έχει επιβάλλει η απειλή της εξάπλωσης του ιού και έχοντας σε προτεραιότητα την υγεία των πελατών, αλλά και των εργαζόμενων μας, η Citroën προσφέρει λύσεις για τη συντήρηση, την επισκευή και την παροχή βοήθειας επαγγελματικών και επιβατικών αυτοκινήτων. Με τον τρόπο αυτό, η Citroën, στο πλαίσιο ασφαλούς λειτουργίας που επιβάλλουν οι κρατικές επιταγές, επιθυμεί να συμβάλλει στη διασφάλιση της κινητικότητας των δημοσίων λειτουργών, αλλά και των πελατών για τους οποίους το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο ακόμα και αυτές τις ημέρες του περιορισμού των μετακινήσεων.

Σύμφωνα με το Διάταγμα που εκδόθηκε στις 15 Μαρτίου 2020, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι πιστοποιημένες εγκαταστάσεις και αυτό με τη σειρά του σημαίνει πως τα μέτρα ασφαλείας και οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής με την υποχρεωτική χρήση γαντιών, τις αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων που κινούνται στους χώρους της Citroën ακόμα και στην αναμονή για την παραλαβή ή την παράδοση του αυτοκινήτου, είναι απόλυτη προτεραιότητα για όλους.

Η χρήση του website (Citroen Online Booking), καθώς και της εφαρμογής MyCitroen (διαθέσιμη στο Android Market και στο Apple Store), δίνει πρόσβαση στις κρατήσεις και τον προγραμματισμό των ραντεβού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί συντήρηση ή κάποια επισκευή, κατά τη διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων που αφορούν στην κυκλοφορία των πολιτών. Επιπλέον, ενημερωτικά αξίζει να σημειωθεί πως και η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου στο 210 9461209.

Η Citroën προσφέρει τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας και προγραμματισμού των ραντεβού για τακτική συντήρηση, επιθεώρηση, έλεγχο ή επισκευή του αυτοκινήτου σας, δίνοντας λύσεις σε κάθε ανάγκη μέσα στο πρωτόγνωρο αυτό πλαίσιο με τα μέτρα του περιορισμού των μετακινήσεων. Η άριστη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της Citroën είναι ένα από τα σημαντικότερα μελήματα για την εταιρεία, σε κάθε περίπτωση.

Στέφανος Σιμωτάς

admins
Author: admins

Share:
Το πάρκο του Αη Γιώργη: Ο πράσινος πνεύμονας των Τρικάλων για αναψυχή και άθληση

Το πάρκο του Αη Γιώργη: Ο πράσινος πνεύμονας των Τρικάλων για αναψυχή και άθληση

Το πάρκο του Αη Γιώργη στα Τρίκαλα αποτελεί έναν από τους πιο αγαπημένους προορισμούς για τους κατοίκους της πόλης, προσφέροντας …
Έφυγε από τη ζωή ο Δημήτριος Κατσαρός

Έφυγε από τη ζωή ο Δημήτριος Κατσαρός

Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε την απώλεια του πολυαγαπημένου μας συζύγου, πατέρα και φίλου, Δημήτριου Ξεν. Κατσαρού …
Λαρισαίοι Πρωταθλητές Ρομποτικής Συνάντησαν τον Δήμαρχο Λαρισαίων

Λαρισαίοι Πρωταθλητές Ρομποτικής Συνάντησαν τον Δήμαρχο Λαρισαίων

Σε μια θερμή συνάντηση με τον Δήμαρχο Λαρισαίων, Θανάση Μαμάκο, βρέθηκαν τρεις νεαροί Λαρισαίοι πρωταθλητές Ρομποτικής λίγο πριν αναχωρήσουν για …
Θεσσαλία: Εξέλιξη της επιζωοτίας της πανώλους των μικρών μηρυκαστικών

Θεσσαλία: Εξέλιξη της επιζωοτίας της πανώλους των μικρών μηρυκαστικών

Οι νέες ζώνες προστασίας και επιτήρησης και τα μέτρα που λαμβάνονται για τις μετακινήσεις των ζώων …